آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ساعت ۲۳:۴
استاندار خراسان شمالی گفت:

داشتن برنامه ای جامع برای تحقق شعار سال الزامی است

محمدرضا حسین نژاد داشتن برنامه جامع برای تحقق شعار سال را الزامی دانست و گفت: نیازها باید به صورت متمرکز در یک سایت مشخص در اختیار نخبگان علمی قرار گیرد تا در راستای اهداف سند آمایش ملی به استقلال واقعی برسیم.
داشتن برنامه ای جامع برای تحقق شعار سال الزامی است,خراسان شمالی+بجنورد+سپاه+محمدرضا حسین نژاد+تاثریا+دانش بنیان

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، روز شنبه در همایش فناورانه تاثریا که در خراسان شمالی برگزار شد، با بیان اینکه با اجتناب از تکراری بودن موضوعات و تمرکز بر مزیت‌های استان و کشور می‌توان به تولید انبوه رسید، بیان داشت: نباید هر تولیدی را به انبوه رساند  بلکه با شناسایی و ‌احصاء مزیت‌ها می‌توان میزان وابستگی به کشورها را کاهش داد.

 

وی داشتن برنامه جامع برای تحقق شعار سال را الزامی دانست و عنوان کرد: نیازها باید به صورت متمرکز در یک سایت مشخص در اختیار نخبگان علمی قرار گیرد تا در راستای اهداف سند آمایش ملی به استقلال واقعی برسیم.

 

استاندار خراسان شمالی وجود بنگاه های اقتصادی، کارخانجات و صنایع بزرگ را در تحقق شعار سال مهم دانست و گفت: با پشتیبانی از تولید و مطالعات این بنگاه‌ها کمک حالی برای شرکت‌های دانش بنیان خواهیم شد.

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه سازندگی و تولید دانش بنیان در اولویت است، افزود: استانداری همسو با تمام دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق شعار سال و حرکت در راستای سند آمایش ملی می‌تواند تولیدات را به سوی نیازها هدف‌گذاری کند.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین