آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ساعت ۲۰:۱۷
نماینده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی گفت:

بنیاد برکت از ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در خراسان‌شمالی حمایت کرد

جواد عبدی گفت: این نهاد با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در استان حمایت کرد.
بنیاد برکت از ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در خراسان‌شمالی حمایت کرد,خراسان شمالی+بجنورد+بنیاد برکت+جواد عبدی+اشتغال

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا،  جواد عبدی نماینده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی روز شنبه اظهار داشت: این میزان تسهیلات به ۲۵۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، اسفراین، گرمه، جاجرم و رازوجرگلان در زمینه های مختلف صنایع دستی، پرورش قارچ، گل های زینتی، پرورش بوقلمون و خدمات فنی پرداخت شد.

وی افزود: ۷۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور دیگر نیز در روستاهای خراسان شمالی شناسایی و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شد.

نماینده بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی یادآور شد: این تسهیلات اشتغالزایی به افراد توانمند روستایی که میزان آن بستگی به نوع اشتغال با سود چهار تا ۱۰ درصد و بازپرداخت پنج ساله اعطا می شود.

عبدی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات برای ۴۰ طرح دانش بنیان در استان هدفگذاری شده است، گفت: افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات شرکت های دانش بنیان از طریق پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان‌ شناسایی و پس از تایید طرح‌شان به بنیاد معرفی می‌شوند.

بنیاد برکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎیت ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی،  برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی،  آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین