آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ساعت ۲۱:۵۰

افتتاح یک هتل در آشخانه با ۱۲ نفر اشتغال زایی

به مناسبت هفته گردشگری هتلی در شهرآشخانه با حضور میرکریمی مدیر کل امور اقتصادی استاندار و مسئولین شهرستانی با مساحت 568متر مربع و اشتغال زایی ۱۲نفر افتتاح شد.
افتتاح یک هتل در آشخانه با ۱۲ نفر اشتغال زایی,

به گزارش خبرنگارعصر اترک از مانه وسملقان به مناسبت هفته گردشگری هتلی در شهرآشخانه با حضور میرکریمی مدیر کل امور اقتصادی استاندار و مسئولین شهرستانی با مساحت 568متر مربع و اشتغال زایی ۱۲نفر افتتاح شد.

بهمدی مدیر هتل گفت: این هتل با حجم سرمایه گذاری 500میلیارد ریال احداث شده که 45میلیارد ریال آن از تسهیلات صندوق توسعه و بانک آینده بوده است.

وی افزود: این هتل دارای دو طبقه سالن پذیرایی، یک طبقه پارکینگ و یک طبقه هم سوئیت ها است که آماده خدمات رسانی در همایش ها و برنامه ها است.

جواد بهادری فرماندار شهرستان مانه و سملقان نیز در این آیین گفت: یکی از زیرساخت های که در شهرستان کمبود آن احساس می شد همین فضایی است که اقای بهمدی با همت و تلاش فردی ومساعدت میراث فرهنگی و گردشگری استان وشهرستان و استانداری ایجاد کرده است.

میر کریمی مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نیز در این آیین افتتاح گفت: شهر آشخانه به عنوان یک نقطه استراتژیک در استان و محل گذر زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام است که تامین امکانات رفاهی مورد نیاز برای زائران یکی از ضروریات این شهر است.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین