آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۵۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ساعت ۲۳:۴
رییس پلیس راهور خراسان شمالی اعلام کرد:

۳۰ جان باخته در تصادفات درون شهری استان، طی شش ماه/افزایش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی در اسفراین

رییس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: طی شش ماهه نخست امسال متاثر از وقوع 27 تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهری خراسان شمالی 30 نفر فوت شدند.
30 جان باخته در تصادفات درون شهری استان، طی شش ماه/افزایش 50 درصدی تصادفات فوتی در اسفراین,

سرهنگ خندانی مقدم، رییس پلیس راهور خراسان شمالی در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال در سطح معابر درون شهری خراسان شمالی 27 تصادف منجر به فوت و یک هزار و 274 تصادف منجر به جرح رخ دادند.

خندانی مقدم افزود: متاثر از این تصادفات رخ داده 30 نفر، فوت و یک هزار و 468 نفر نیز مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 30 نفر متوفی، 10 نفر از آنان عابر پیاده، 13 نفر از آنان راننده موتور سیکلت، پنج نفر از آنان سرنشین خودرو، یک نفر از آنان سرنشین موتور و یک نفر دیگر از آنان نیز راننده خودرو بودند.

رییس پلیس راهور خراسان شمالی یادآور شد: طی شش ماهه سال گذشته نیز در سطح معابر درون شهری استان 29 تصادف منجر به فوت و یک هزار و 87 تصادف منجر به جرح رخ دادند که بر اثر این تصادف 30 نفر، فوت و یک هزار و 278 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی درباره جزئیات این تصادفات در مرکز استان همچنین شهرستان های اسفراین و شیروان نیز بیان کرد: طی شش ماهه نخست امسال، در سطح معابر درون شهری شهرستان بجنورد چهار تصادف منجر به فوت و 730 تصادف منجر به جرح رخ دادند که متاثر از آن پنج نفر، فوت و 819 نفر مجروح شدند.

خندانی مقدم افزود: تعداد تصادفات درون شهری منجر به فوت در مرکز استان طی شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 71 درصد کاهش همچنین تعداد متوفیان نیز 64 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به شهرستان شیروان نیز بیان کرد: طی شش ماهه نخست امسال در سطح معابر این شهرستان تعداد تصادفات منجر به فوت هفت فقره و تعداد تصادفات منجر به جرح 213 فقره بودند که متاثر از این اتفاقات هفت نفر، فوت و 247 نفر نیز مجروح شدند.

رییس پلیس راهور خراسان شمالی افزود: در این شهرستان، تعداد تصادفات منجر به فوت طی شش ماهه نخست امسال در مقایسه با شش ماهه سال گذشته 13 درصد، کاهش و تعداد متوفیان نیز 22 درصد کاهش یافت.

وی در خاتمه به وقوع تصادفات درون شهری شهرستان اسفراین نیز اشاره و عنوان کرد: در این شهرستان، طی شش ماهه نخست امسال شش فقره تصادف منجر به فوت و 121 فقره تصادف منجر به جرح رخ دادند که بر اثر این اتفاقات شش نفر، فوت و 148 نفر نیز مجروح شدند.

خندانی مقدم افزود: در این شهرستان، تعداد تصادفات منجر به فوت طی شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش و تعداد متوفیان نیز 50 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین