آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ - ساعت ۱۸:۲۶
استاندار خراسان شمالی گفت:

۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی نقد شد

استاندار خراسان شمالی گفت: با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در فاز نخست، خط انتقال و آب و چاه برای مصارف کشاورزی ایجاد می‌شود.
۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی نقد شد,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+استاندار+سفر ریاست جمهوری

به گزارش عصراترک به نقل از تسنیم، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست پیشکسوتان سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم، اظهار داشت: رسانه‌های معاند با بزرگ نمایی موضوعات مختلف به دنبال عدم ایجاد اطمینان بین مردم و مسئولان هستند، اما با گزارش‌دهی مسئولان به مردم و یادآوری وظایف خود می‌توانیم موجی از امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: با همدلی، هم‌افزایی، بصیرت‌افزایی و با تاکید بر اینکه برکات انقلاب اسلامی بسیار است، باید مسیر عدالت و پیشرفت را طی کنیم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها در مقابل موضوع شبیخون فرهنگی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده بود، فقط برداشت سطحی داشتند و این در حالی است که دشمنان همچنان به دنبال تبلیغات سوء و منفی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جوانان هستند که اهمیت ویژه به این موضوع و جهاد تبیین باید در اهم دستور کارهای دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حسین‌نژاد به بخشی از اقدامات مهم استان پس از سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، پانصد میلیارد تومان در بخش حفر چاه جهت انتقال آب به استان اختصاص یافته که با این انتقال شاهد افزایش کشت محصولات کشاورزی و رشد محسوس در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: برای فعال‌سازی اقتصاد در حوزه صنایع راکد هم اقدامات شاخصی در استان انجام شده که براساس ارزیابی حوزه اقتصادی وزارت کشور استان ما در این بخش موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده که امیدواریم در سال‌های آتی این جایگاه ارتقا یابد.

استاندار خراسان شمالی رونق بخشی اقتصاد را زمینه‌ساز اشتغال دانست و گفت: در این هدف گذاری، تقویت بخش کشاورزی، اقتصاد، سرمایه و بازگشایی گذر مرزی با کشور ترکمنستان را مورد توجه قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین