آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ساعت ۲:۲۶

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک کیلو و 110گرم مواد مخدر صنعتی ازنوع هروئین و دستگیری 3 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در اسفراین ,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در سطح وسیعی در سطح شهرستان اسفراین می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی موفق به شناسائی متهمان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار یک کیلو و 110 گرم موادمخدر از نوع هروئین ، کشف و ضبط نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بابیان اینکه در این خصوص 3سوداگر مرگ دستگیر که بعد از انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند ،خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نمی دهد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین