آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ساعت ۱۸:۱۹
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان شمالی گفت:

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲۰۰ تُن مرغ بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع کرد

​​​​​​​محمدنبی شکیبایی گفت: این ستاد ۲۰۰ تن مرغ شامل ۳۰ هزار بسته با مشارکت گروه های جهادی در بین نیازمندان استان توزیع کرد.
ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲۰۰ تُن مرغ بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع کرد,خراسان شمالی+بجنورد+محمدنبی شکیبایی+ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، محمدنبی شکیبایی اظهارداشت: این خدمات رسانی در راستای عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و در قالب مرحله دوم رزمایش سفره احسان با هدف کمک به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند ارائه شده است.

وی با بیان اینکه اجرای فوریت های امدادی و خدمات اجتماعی بنیاد احسان در خراسان شمالی پررنگ‌تر از گذشته شده است، تصریح کرد: طرح های مشق انسان، احسان سلامت، لیگ احسان، بسته سلامت، درمان ناباروری و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله طرح هایی است که امسال توسط این بنیاد در استان اجرایی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان شمال عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با مشارکت نیکوکاران و گروه های جهادی و مردمی به اقشار نیازمند این خطه کمک کنیم که برنامه ها به صورت متمرکز کشوری نیز انجام خواهد شد.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین