آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ساعت ۲۱:۴۲

بیماران بستری کرونایی خراسان شمالی به کمتر از ۵۰ نفر رسید

براساس آخرین آمار ثبت شده در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی براساس آزمایش های انجام شده، طی شبانه روز گذشته در استان، با بستری 10 بیمار جدید تعداد کل بیماران بستری کرونایی به 46 نفر رسیده است.
بیماران بستری کرونایی خراسان شمالی به کمتر از 50 نفر رسید,

به گزارش خبرنگار عصراترک، با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده با بستری 10 نفر بیمار  جدید در 24 ساعت گذشته هم اکنون 46 بیمار دارای علائم بیماری کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

در آخرین به‌روزرسانی از رنگبندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد، هفت شهرستان خراسان شمالی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و در این بین تنها شهرستان گرمه نارنجی است.

واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند یا نوبت دُز سوم و دُز یادآور آن‌ها فرا رسیده سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.

بی‌توجهی به واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند، روند کاهشی تلفات را معکوس کند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین