آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ساعت ۴:۵۹

نصب تجهیزات مدرن پزشکی در بیمارستان‌های خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از خریداری و نصب انواع تجهیزات مدرن پزشکی از جمله سی تی اسکن، ام آی آر، دستگاه دیالیز و دستگاه ماساژور قلبی اتوماتیک طی روزهای اخیر خبر داد.
نصب تجهیزات مدرن پزشکی در بیمارستان‌های خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+جواد شاهین فر+دانشگاه علوم پزشکی+تجهیزات پزشکی

به گزارش بجنا به نقل از مهر، جواد شاهین فر اظهار داشت: پس از استقرار دستگاه شتاب دهنده خطی پیشرفته و دستگاه‌های ام‌آرآی و سی‌تی اسکن در بیمارستان‌های استان طی روزهای اخیر، دو دستگاه ماساژور قلبی اتوماتیک نیز در بیمارستان امام علی (ع) بکارگیری شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: دو دستگاه ام آر آی پیشرفته در بیمارستان امام حسن بجنورد و بیمارستان خاتم‌الانبیاء شیروان در حال نصب داریم که با آماده‌سازی زیرساخت‌ها و هزینه ۱۶ میلیارد تومان به‌زودی نصب خواهند شد.

وی همچنین از نصب دستگاه پیشرفته سی‌تی‌اسکن ۱۲۸ اسلایس در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد خبر داد و عنوان کرد: مردم فهیم و انقلابی خراسان شمالی شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش خواهیم کرد تا به نقطه‌ای برسیم که هیچ بیمار ارجاعی به استان‌های مجاور نداشته باشیم و بلکه پذیرش هم کنیم.

شاهین‌فر گفت: به تازگی نیز ۱۹ دستگاه دیالیز به استان اختصاص یافت که در بیمارستان‌های سراسر استان نصب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از به کارگیری آزمایشی ۲ دستگاه ماساژور قلبی اتوماتیک با اعتبار ریالی حدود ۱۰ میلیارد در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد جهت احیا قلبی CPR در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد خبر داد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین