آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ساعت ۱۰:۴۹
رئیس مجلس شورای اسلامی:

قانون مولدسازی اموال غیرمنقول بلااستفاده مانده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مولدسازی اموال غیرمنقول بلااستفاده مانده است درصورتی‌که باید این قانون تحولی ایجاد کند؛ اما هیچ اقدامی نشده است.
قانون مولدسازی اموال غیرمنقول بلااستفاده مانده است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدباقر قالیباف+مولدسازی اموال غیرمنقول+شورای اداری

به گزارش بجنا، محمدباقر قالیباف در شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار داشت: قانون مولدسازی اموال غیرمنقول بلااستفاده مانده است درصورتی‌که باید این قانون تحولی ایجاد کند؛ اما هیچ اقدامی نشده است.
وی افزود: باوجوداینکه برای فروش فضاهای مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها اجازه داده شده است؛ اما مدیران دراین‌خصوص شجاعت ندارند و در حالی است که این اختیار به استان‌ها داده شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی سخت‌گیری‌هایی دارند که مدیران و مسئولان جرئت فروش اموال مازاد را ندارند.
وی عنوان کرد: اگر استان‌ها نسبت به این قانون اقدام کنند می‌توانند بیش از ردیف‌های بودجه‌ای درآمد ایجاد کنند که تحول‌آفرین است.
قالیباف بیان داشت: در حال حاضر اولویت مجلس محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات معیشتی، آبرسانی به روستاها و ساخت مسکن محرومان است.
او در بخش دیگری عنوان کرد: مدیران و مسئولان برای اجرای پروژه‌ها تنها به دنبال جذب اعتبار و ردیف دولتی هستند درحالی‌که با جذب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی اقدامات بسیار مفید و بزرگی انجام می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: طبق توافقی که در برنامه هفتم با دولت انجام گرفت، در چارچوب سیاست های کلان به برنامه ها به صورت مسئله محور پرداخته شود.

انتهای پیام/ یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین