آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ساعت ۲۳:۲۸
فرماندار اسفراین:

ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش کامل است

فرماندار اسفراین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اسفراین، بر آماده‌باش اعضای مدیریت بحران شهرستان تأکید کرد.
ستاد بحران شهرستان در حالت آماده باش کامل است,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار اسفراین پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان اسفراین اظهار داشت: به دنبال اطلاعیه و هشدارهای صادره از سوی هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی رگباری از روز جمعه، لازم است همه‌ دستگاه‌های عضو این ستاد بر اساس ضوابط، دستورالعمل‌ها و شرح وظایف تقسیم کارکرده و با انسجام و هم‌افزایی به انجام خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام نمایند تا به بهترین نحو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد:  به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان  و بخش خصوصی، با تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود به‌صورت آماده‌باش درآمده و اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص خطرات احتمالی وقوع سیل به جامعه هدف زیرمجموعه خود به‌ویژه روستاها صورت گیرد.

فرماندار اسفراین گفت: کلیه تجهیزات و امکانات مکانیکی و همچنین دپوی اقلام در نزدیک‌ترین محل در آماده‌باش کامل باشند.

وی از شهروندان خواست: هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از اتراق در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند .

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین