آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۵:۱۹
فرمانده سپاه خراسان شمالی :

دشمن در اغتشاشات سال گذشته شکست سختی را تجربه کرد

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته شکست سختی را تجربه کرد.
دشمن در اغتشاشات سال گذشته شکست سختی را تجربه کرد,خراسان شمالی+بجنورد+اسماعیل فرجی+یادواره شهدای ورزشکار

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک،  سردار اسماعیل فرجی، در سومین یادواره ۱۱۱ شهید ورزشکار خراسان‌شمالی ضمن یاد ۳ هزار شهید استان در دفاع مقدس، اظهار داشت:  در جنگ تحمیلی ۸ ساله دولت‌های شرقی و غربی گرچه با هم در جنگ سرد در رقابت بودند، اما برای مقابله با نظام انقلاب اسلامی با یکدیگر تفاهم داشتند و سلاح و مهمات و همه مایحتاج نظامی را برای جبهه دشمن فراهم می‌کردند.

وی گفت: در سال ۶۹ که اتحادیه جماهیر شوروی از هم پاشید، آمریکایی‌ها احساس کردند که دیگر کدخدای جهان و تک قدرت جهانند و به سوی حکومت بر جهان قدم برداشتند و ناوهای خود را به خلیج فارس آوردند، اما در جنگ ۸ ساله حریف ایران نشدند و متوجه شدند با انقلاب اسلامی به این راحتی‌ها نمی‌توانند مقابله کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه این انقلاب ۴ محبت ویژه از جانب خداوند دارد، افزود: اولین آن مکتب بزرگ دین اسلام، دوم رهبری بزرگ و مقتدر، سوم مردمی بزرگ و در آخر داشتن دشمنی قوی است که وجود این دشمن، ما را هم قوی کرده است.

وی تصریح کرد: ما اگر امروز هستیم به جهت این است که از دشمن قوی‌تریم و بدانیم که دشمن، دشمن ضعیفی نیست، هر جا ورود کرده حریفش را شکست داده است،   اما ۴۴ سال است با مردم ایران می‌جنگد و نتوانسته مردم و نظام انقلاب اسلامی را شکست بدهد.

فرجی با اشاره به جنگ ترکیبی سال گذشته علیه ایران و اغتشاشات، بیان کرد: اینکه دشمن نمی‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند به خاطر حضور جوانان و مردم در میدان مبارزه است.

وی ادامه داد: دشمن رسما هم اعلام کرد ما به دنبال براندازی نظام نیستیم چون در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ مثل سال‌های ۸۸، ۹۶، ۹۸ تجربه کردند و فهمیدند این نظام مستحکم است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه مصر، تونس، اردن و هر کس که به آمریکایی‌ها تکیه داد شکست خورد، گفت: بسیاری از کشورها متوجه شدند آمریکا ستون لرزانی است و نمی‌توان به آن تکیه داد و باید به جمهوری اسلامی ایران تکیه کنند.

فرجی جوانان را ادامه دهنده راه شهدا خواند و افزود: جوانان ما در همین استان برای حضور در جبهه‌ها از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی گفت: درست است که آسیب‌هایی داریم که باید رفع شود ولی این به این معنی نیست که کشتی انقلاب مانده باشد، کشتی انقلاب حرکت می‌کند و ما امروز توانسته‌ایم قدرت اول نظامی منطقه باشیم.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین