آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ - ساعت ۲۱:۲۲
استاندار خراسان شمالی:

حضور پررنگ مدیران در بین مردم موجب امید آفرینی است

استاندار خراسان شمالی گفت: انجام به موقع وظایف دستگاه‌های اجرایی و حضور پررنگ مدیران در بین مردم موجی از امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را رقم می‌زند.
حضور پررنگ مدیران در بین مردم موجب امید آفرینی است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+حسن ناهیدی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمدرضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید اطمینان حاصل کنند که مسئولین دنبال رفع مشکلات هستند، افزود: رفتار مردم همیشه تحلیل‌ها و تفسیرهای دشمنان را باطل کرده و این بار نیز با مشارکت در انتخابات این اتفاق خواهد افتاد.  


وی به کارگیری ظرفیت روابط عمومی‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و گفت: ظرفیت روابط عمومی‌ها باید به صورت منسجم در اختیار نظام به کار گرفته شود.


در ادامه این جلسه رئیس ستاد انتخابات استان گفت: مشارکت یکی از راهبردهای ۴ گانه‌ای است که رهبر معظم انقلاب برای انتخابات مطرح فرمودند.


حسن ناهیدی با بیان اینکه انتخابات نماد قوت ملی است، اظهار داشت: اگر خواستار کاهش فشار دشمن هستیم باید مشارکت را بیشتر کنیم.


ناهیدی، محصول انتخابات را قانونگذاری عنوان کرد و گفت: قانون برای همه است و لذا انتخابات که از قوانین موضوعه کشور ماست، مستقیما در سرنوشت آحاد مردم اثرگذار است.  


وی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن نمی‌تواند واقعیات را در جامعه تغییر دهد، واقعیات را با رسانه‌هایش وارونه نشان می‌دهد.


ناهیدی تاکید کرد: اطلاع رسانه از خدمات دولت، تولید محتواهای رسانه‌ای در خصوص اهمیت انتخابات در افزایش مشارکت حداکثری مردم حائز اهمیت است.


در این نشست، مدیران ارشد استانی حضور داشتند و هر کدام در موضوع جلسه اظهار نظر کردند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین