آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ساعت ۲۱:۳۶
در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تحقق یافت؛

راه‌اندازی حدود ۶۰ کارخانه جدید در خراسان شمالی

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی از راه اندازی حدود ۶۰کارخانه جدید در استان خبر داد.
راه‌اندازی حدود ۶۰ کارخانه جدید در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+حسین حاجی بگلو+صمت+افتتاح کارخانه

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حسین حاجی‌بگلو مدیر کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: در دو سال اخیر حدود ۶۰ کارخانه جدید در استان با دریافت پروانه بهره‌برداری صنعتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به ایجاد ۲۹کارخانه در هر سال و رشد سالانه ۳۹۷درصدی تعداد باقی‌مانده پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: هر ساله شاهد رشد چهاربرابری این آمار نسبت به مدت مشابه میانگین سنوات قبل از دولت سیزدهم، هستیم؛ این در حالی است که این آمار در سنوات گذشته ۷/۳ گزارش شده است.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی یادآور شد: با راه‌اندازی این تعداد کارخانه، شاهد اعتلای بخش اقتصاد استان، رشد تولید و بهره‌بندی از مواهب آن از جمله کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بخش تولید خواهیم بود.

به گفته وی هم اکنون تعداد پروانه‌های بهره برداری باقی‌مانده به میزان ۳۶۷ فقره، شامل: برآیند پروانه‌های صادره، تعلیق شده، ابطال و اصلاح شده رسیده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین