آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ساعت ۷:۵۲
استاندار خراسان شمالی:

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت‌های استان است

استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح‌های آبرسانی و بهره‌مندی از آب شرب پایدار از اولویت‌های دولت در استان است.
تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت‌های استان است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+رضا نوری+هفته دولت+طرح آبرسانی

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی، روز پنجشنبه در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: تأمین آب در بخش‌های مختلف کشاورزی و شرب از موضوعاتی بود که در سفر استانی دولت طرح‌های هدفمندی برای آن مصوب شد.

وی افزود: استحصال آب‌های زیرزمینی یکی از این طرح‌ها است که با اخذ مجوز ماده ۲۳ و اجرای آن بخش زیادی از مشکلات آبی استان حل خواهد شد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اجرای کامل آن ۴۰ میلیون متر مکعب آب از چاه‌های عمیق منطقه سرانی شهرستان شیروان برداشت و به مناطق خشک خراسان شمالی تزریق می‌شود.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان نیز از مصوبات سفر پر برکت رئیس‌جمهور به استان بود که تکمیل سریع آن نیازمند شتاب‌دهی در تخصیص اعتبارات است.

بازگشایی فضاهای جدید تجارت در دولت سیزدهم

حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نیز گفت: دولت سیزدهم تاکنون اقدامات ارزشمندی در حوزه سیاست خارجی انجام داده و فضاهای جدیدی برای تجارت گشوده است.

وی افزود: عضویت در سازمان همکاری شانگهای، تعاملات با کشورهای آمریکای لاتین و انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری و علمی بخشی از دستاوردهای دولت است.

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه دولت به دنبال رفع موانع تولید است، گفت: گرچه تاکنون اقدامات زیادی از سوی مسئولان برای رفع مشکلات انجام شده است اما همچنان باید مسئولان به شکل جهادی پای کار باشند.

افتتاح چهار طرح بهداشتی و درمانی و بازدید از برخی طرح‌های سلامت در نخستین روز از هفته دولت از برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی بود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین