آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ - ساعت ۲۰:۴۴

 دیدار فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) با استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان این سپاه صبح امروز با حضور در دفتر استاندار خراسان شمالی، هفته دولت را تبریک گفته و از خدمات دولت مردمی تجلیل کردند.
 دیدار فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) با استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت,

به گزارش عصراترک، سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه ( ع) و حجت‌الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه طی سخنانی در حضور استاندار از دیپلماسی فاخر، دستاوردها در حوزه انرژی، آبرسانی در مناطق مختلف کشور و به‌ویژه همراهی دولت با فرامین رهبر معظم انقلاب به‌عنوان نقاط قوت و امیدآفرین نام بردند و همراهی و همگرایی سپاه با دولت در پیشبرد اهداف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی نظام را ارزشمند و مایه خدمات گسترده به مردم خواندند.

در این دیدار استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: جمله کلیدی امام (ره) که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" از ابتدای انقلاب تاکنون مصداق دارد و سپاه در پیشبرد انقلاب نقش کلیدی داشته و لذا معاندین و استکبار جهانی نوک پیکان  حملات و توطئه‌های خود را سپاه قرار داده‌اند.

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: هماهنگی‌های حوزه‌های مدیریتی با سپاه پاسداران، امور را تسهیل می‌کند و در اين دولت ارتباط با سپاه ارتباطی قلبی است و قرارگاه‌های سپاه، امروز در جای‌جای استان مشغول خدمات عمرانی است .

وی گفت: همدلی میان مسئولین و مردم موجب رفع مشکلات مردم و زمینه‌ساز پیشرفت استان و امید آفرینی است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین