آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ - ساعت ۱۸:۵۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

۲۴۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی تسهیلات دریافت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: طی نیمه نخست سال جاری ۴۳۳ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال وام به ۲ هزار و ۴۵۳ مددجوی خراسان شمالی از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.
۲۴۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی تسهیلات دریافت کردند,

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: از این تعداد تسهیلات ۱۲۶ فقره به ارزش ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه اشتغال و خودکفایی و ۳۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در حوزه مسکن و امور مهندسی ساختمان مددجویان بوده شده است.

الهی راد افزود: همچنین یک هزار و ۸۳۵ فقره تسهیلات به ارزش ۲۴۸ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده و ۱۵۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بخش تأمین شهریه دانشجویان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران، گسـترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان جامعه و همچنین گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان از اهداف راه‌اندازی صندوق امداد ولایت است.

الهی راد خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اجرای طرح قرض ماندگار اقدام به ارائه تسهیلات به نیازمندان از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران جهت گره‌گشایی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر کرده است.

وی کارمزد دریافتی وام‌های صندوق امداد ولایت را سه درصد اعلام کرد و یادآور شد: این کارمزد تنها یک‌بار در طول مدت اقساط دریافت می‌شود و پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری انجام می‌گیرد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین