آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ساعت ۱۹:۳۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان:

۱۵ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امدادند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۱۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: ۳۳۸ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در مدارس نمونه دولتی و سمپاد تحصیل می‌کنند.
۱۵ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امدادند,

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: ۳۳۸ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی در مدارس نمونه دولتی و سمپاد تحصیل می‌کنند که ۱۹۵ دانش‌آموز دختر و ۱۴۳ دانش‌آموز پسر هستند. 

وی ادامه داد: در آزمون امسال ۷۸ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در مدارس دولتی و چهار دانش‌آموز در مدارس سمپاد پذیرفته شدند. 

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: در حال حاضر ۱۹ دانش‌آموز این نهاد در مدارس سمپاد تحصیل می‌کنند که شامل ۱۱ دانش‌آموز پسر و هشت دانش‌آموز دختر است.

الهی راد با اشاره به راه‌اندازی کارگروه نخبگان و استعدادهای برتر با محوریت امور فرهنگی در کمیته امداد، اظهار داشت: باید زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که شناسایی و پرورش این استعدادها به‌صورت دقیق انجام شود.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین