آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ساعت ۱۷:۴۱
معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی:

افزایش اشتغال دانش‌آموختگان در دستور کار قرار بگیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات لازم و طرح‌های مورد نیاز برای افزایش میزان اشتغال دانش‌آموختگان از لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار بگیرد. 
افزایش اشتغال دانش‌آموختگان در دستور کار قرار بگیرد,خراسان شمالی+بجنورد+ناص فخرموحدی+اشتغال دانش‌ آموختگان

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان، گفت: اقدامات لازم و طرح‌های مورد نیاز برای افزایش میزان اشتغال دانش‌آموختگان از لحاظ کمی و کیفی در دستور کار قرار بگیرد. 

وی با بیان اینکه ثبت ایده و نیازها و مزیت‌های استان، توانمندی‌های فناورانه، طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان در سامانه نان از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: پارک علم و فناوری استان در این راستا به تکالیف خود عمل کرده است. 

فخرموحدی اظهارداشت: برای حمایت از نخبگان و شرکت‌های فناور استان و رفع مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف که نیاز است، تلاش شود. 

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا معاملات، خرید و تأمین اقلام مورد نیاز خود را در سامانه ستاد به ثبت برسانند و باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا الزامات قانونی در این زمینه رعایت شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان اینکه این موضوع باید به طور دائم بررسی و رصد شود تا از تخلفات در این زمینه جلوگیری شود، اضافه کرد: دستگاه‌ها از تولیدات و اقلام مربوط به داخل و واحدهای فناور استان نیازهای خود را تأمین کنند. 

فخرموحدی با بیان اینکه در برگزاری رویداد تانا و برای رفع نیازهای دستگاه‌ها و واحدهای صنعتی باید ابتدا، نیازها احصاء و تأمین بودجه بررسی شود، افزود: در حوزه‌های مختلف نظیر گیاهان دارویی، زعفران و سایر تولیدات ظرفیت برگزاری تانا در استان وجود دارد. 

وی هدف از برگزاری جلسات ستاد را رفع مشکل و پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت: مصوبات در این جلسات باید به طور جدی دنبال شود. 

گفتنی است، در این جلسه مصوبات جلسات گذشته این ستاد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین