آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - ساعت ۱۹:۲۳
استاندار خراسان شمالی: 

دواطلبان هلال احمر در تمام عرصه‌ها حاضر هستند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: دواطلبان هلال احمر همواره در تمام عرصه ها حاضر هستند و مرزها را فارغ از هرگونه وابستگی برای کمک و نجات جان مردم درنوردیده‌اند.
دواطلبان هلال احمر در تمام عرصه‌ها حاضر هستند,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب، گفت: داوطلبان هلال احمر از مردم بوده و بدون هیچ منت و چشم داشتی در سخت ترین شرایط و حوادث در کنار مردم هستند.

با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و فعالیت های بشردوستانه آنان،گفت: دواطلبان هلال احمر همواره در تمام عرصه ها حاضر بودند و مرزها را فارغ از هرگونه وابستگی برای کمک و نجات جان مردم درنوردیده اند و علاوه بر استان در کشورهای همسایه هم به ارائه خدمت می پردازند. 

حسین نژاد اظهار داشت: دواطلبان هلال احمر با همدلی و هماهنگی با سایر دستگاه ها و نهادها بدون هیچ گونه سردرگمی در حوادث،  بی دریغ کمک می کنند و در دفاع مقدس و بعد از آن شهدایی را در راه خدمت به مردم تقدیم کرده اند. 

وی ضمن اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت ها و فضای آموزشی و کمک رسانی جمعیت هلال احمر در استان، گفت: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری های انجام شده، قول های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرو داده شده است. 

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره قرار گرفتن در آستانه ۹ دی و روز بصیرت، افزود: در اصل،  فتنه سال ۸۸ توهین به آرای مردم بود و امروز در آستانه ۱۱ اسفند ماه مردم با حضور پررنگ و با بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حسین نژاد اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر همان طور که همواره در همه میدان ها به عنوان سفیران خدمت رسان حاضر بودند در این میدان نیز به عنوان سفیران دعوت به حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات، حاضر خواهند بود و با فراهم سازی حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را نا امید خواهند کرد.

۳۰ هزار نفر در استان عضو داوطلب هلال احمر هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب، گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در استان عضو داوطلب هلال احمر هستند. 

محبان با محکوم کردن حملات و کشتار رژیم غاصب اسرائیل، افزود: رژیم اسرائیل برخلاف قواعد بین المللی هم داوطلبان هلال احمر را مورد حمله قرار می دهد و هم آنها را بازداشت می کند.

وی افزود: داوطلبان بسیاری در سراسر جهان فعالیت های متعدد امدادی دارند و کمک های بشر دوستانه ارائه می دهند و برخی از داوطلبان جان خود را در این مسیر از دست می دهند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۱۲۴ هزار نفر از مردم استان از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند، افزود: اضافه شدن دو پایگاه تخصصی، راه اندازی سامانه هوشمند امداد، انجام ۲۰۰۰ عملیات در حوادث مختلف، اجرای چندین پروژه ی نیمه تمام، تجهیز و خدمات دهی بیشتر مراکز توان بخشی و راه اندازی مرکز غربالگری سرطان پستان، رشد ۵۰۰ درصدی اعتبارات هلال احمر، آموزش بیش از ۵۰ هزار نفر، اجرای طرح های مختلف نظیر طرح دادرس، توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی و... از جمله اقدامات و فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در استان است.

محبان با قدردانی از حمایت های استاندار خراسان شمالی که بستر فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه را فراهم کردند،گفت: اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اجرای پروژه های عمرانی نظیر پایگاه چند منظوره فعالیت های هلال احمر و مرکز آموزش اتفاقات خوبی است که  با حمایت های استاندار حاصل شد.

در این مراسم که معاون سازمان داوطلبان کشور نیز در آن حضور داشت، از خانواده های شهدا ی هلال احمر و امدادگران جان فدا تقدیر شد و در ادامه از پزشکانی که در کاروان های سلامت و اردو های جهادی همراه هلال احمر بوده اند، از حامیان حقیقی و حقوقی و موسسات خیریه، از داوطلبان برتر و از روسای برتر خانه های هلال قدر دانی شد .

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین