آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۹:۵۸

مرکز پیشگیری و کنترل سرطان بانوان خراسان‌شمالی افتتاح شد

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: مرکز تشخیص، پیشگیری و کنترل سرطان بانوان در مجموعه درمانی هلال احمر در خراسان‌شمالی افتتاح شد.
مرکز پیشگیری و کنترل سرطان بانوان خراسان‌شمالی افتتاح شد,

به گزارش عصراترک، مرکز تشخیص، پیشگیری و کنترل سرطان بانوان در مجموعه درمانی هلال احمر خراسان‌شمالی افتتاح شد.

این مرکز به دستگاه‌های سونوگرافی و ماموگرافی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تجهیز شده و در ابتدا با حضور متخصصین پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی کشور کار غربالگری سرطان بانوان را که یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در استان و کشور است، آغاز کرده است.

همچنین این مرکز سومین مرکز در کشور است که در قالب شبکه ملی پیشگیری، کنترل و درمان سرطان بانوان کشور شروع به فعالیت کرده است.

پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور طی سخنانی در این آیین یاد ۲ تن از شهدای هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان را گرامی داشت و اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح ارائه بسته خدمتی، تشخیص، پیشگیری، درمان و ارائه داروهای خاص و پژوهش و پیشگیری و توانبخشی توامان است. 

وی گفت: جمعیت هلال احمر به امر سلامت کمک می‌کند و سرمایه هلال احمر اعتماد است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور افزود: قسمتی از شناخت سایر کشورها از ایران به خاطر فعالیت‌های هلال احمر در حوزه سلامت آن کشورهاست و در داخل ایران نیز در دو سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار خدمت انجام شده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین