آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ساعت ۳:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی:

افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر در خراسان‌شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی: طی ایام الله دهه فجر سال جاری ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان افتتاح خواهد شد.
افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر در خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصراترک به نقل از فارس، غلامحسین شاکری، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی دهه‌فجر ۴۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی، جوانان و عمرانی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره‌به اینکه نقش سازمان‌‌های مردم‌ نهاد جوان و هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در اجرای این برنامه‌ها حائز اهمیت است، گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان خواهد بود و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی افزود: نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری جشن بزرگ انقلاب، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف و در تمام رده‌های سنی، تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی، افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی، برگزاری همایش‌های مختلف همگانی در سطح استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر می‌باشد.

شاکری در خصوص پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه‌فجر امسال بیان داشت: در بخش عمرانی افتتاح چمن مصنوعی روستاهای کیکانلو شهرستان مانه، چشمه قربان شهرستان سملقان، روستای زیارت و خانلق و اسلام‌آباد شهرستان شیروان، روستای مزارلق و یکه صعود و بچه دره رازوجرگلان، زمین چمن مصنوعی استادیوم شهرستان گرمه، خانه جوان شهرستان جاجرم، زمین تنیس خاکی مرکز استان بجنورد و گود باستانی شهرستان شیروان می‌باشد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین