آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - ساعت ۱۵:۵۲

نخستین نمایشگاه زنجیره ارزش فرش دستباف در بجنورد افتتاح شد 

استاندار خراسان شمالی در ادامه برنامه های  چهارمین روز دهه فجر، نخستین نمایشگاه  تخصصی زنجیره ارزش فرش دستباف و دستبافته های سنتی استان را در  در مجتمع تجاری طلای سفید بجنورد افتتاح کرد.
نخستین نمایشگاه زنجیره ارزش فرش دستباف در بجنورد افتتاح شد ,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری، این نمایشگاه در قالب ۷۰ غرفه از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه برپا خواهد بود. 

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، بیمه فعالان حوزه صنعت فرش استان را دارای  اهمیت بالایی دانست و  گفت: افزایش سهمیه و پوشش بیمه ای فعالان این حوزه با همکاری مسولان و نمایندگان مجلس پیگیری شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی از استان هایی است که بسترهای لازم برای افزایش و توسعه صادرات در حوزه فرش را دارد، افزود: در حوزه فرش، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با کمک فرمانداران، سعی کردند سند فرش را در استان تهیه کنند.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: در این سند تمام شناسه و اطلاعات در زمینه فرش استان لحاظ شده است.

وی ضمن اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان، اظهارداشت: بهره‌برداری از هزاران پروژه زیرساختی در استان، باعث نشاط و شور و پیشرفت استان خواهد شد و  چرخ عمرانی و آبادانی استان سرعت گرفته و رشد و شکوفایی استان در تمام حوزه های اقتصادی فرهنگی،عمرانی و ... رقم خواهد خورد. 

انتهای خبر/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین