آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ساعت ۱۸:۵۰

۱۹ واحدکارگاهی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد

۱۹ واحد کارگاهی امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد.
 ۱۹ واحدکارگاهی در شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی شهرک صنعتی استان، محمدعلی نوایی گفت: این واحدهای کارگاهی در شهرک‌های صنعتی شیروان، فاروج و شهرک صنعتی بیدک بجنورد اجرا شده است.

 نوایی اظهار کرد: ۶ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی بیدک بجنورد افتتاح و این واحدهای کارگاهی به وسعت یک هزار و ۶۲۰ متر مربع اجرا شد و برای آن ۸۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه سه واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی فاروج با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد، اظهار کرد: این سوله‌ها به مساحت ۸۱۰ مترمربع و اجرای شبکه داخلی آب، برق و گاز واحدهای کارگاهی به بهره برداری رسید.

نوایی خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد سوله کارگاهی هم در شهرک صنعتی شیروان با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این ۱۰ واحد سوله به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع اجرا شده است.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶ طرح 

نوایی اظهار کرد:  امروز همچنین با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، ۱۶ طرح مختلف در شهرک های صنعتی خراسان شمالی افتتاح شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: ۱۳ طرح در شهرک های صنعتی استان افتتاح و سه طرح هم کلنگ زنی شد که ارزش ریالی آن ۶۲۸ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرک صنعتی شیروان، شهرک صنعتی فاروج، شهرک صنعتی شماره سه و شهرک صنعتی بیدک در شهرستان بجنورد افتتاح شد گفت: تکمیل شبکه روشنایی معابر و راه دسترسی، اجرای روسازی و آسفالت راه دسترسی و اجرای شبکه توزیع آب از جمله طرح های افتتاح شده در این چهار شهرک صنعتی استان است.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین