آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ساعت ۱۷:۱۹

پاسگاه انتظامی بخش خرتوت شهرستان مانه افتتاح شد

پاسگاه انتظامی بخش خرتوت شهرستان مانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۲۷۴ متر مربع و با ۴۰میلیارد ریال اعتبار، افتتاح شد.
پاسگاه انتظامی بخش خرتوت شهرستان مانه افتتاح شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک  از مانه آئین افتتاحیه پاسگاه انتظامی بخش خرتوت شهرستان مانه با حضور سردار مطهری زاده فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه شهرستان مانه به همراه مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی سردار مطهری زاده در حاشیه افتتاح این پاسگاه گفت: برای امنیت این مرزوبوم در خط مقدم هستیم و بر خود می‌بالیم .

وی افزود: پلیس امروز در کنار مردم است و بدون مردم هویت ندارد و با مردم است که معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم به‌عنوان بازوان قدرتمند نیروی انتظامی هستند، بیان کرد: مردم ترکمن ما امروز در مرزها امنیت را برقرار کرده‌اند و توطئه‌های دشمن را همیشه خنثی می‌کنند.

پاسگاه انتظامی بخش خرتوت شهرستان مانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۲۷۴ متر مربع و با ۴۰میلیارد ریال اعتبار، افتتاح شد. این پاسگاه ۲۶ روستا و ۱۰ هزار نفر جمعیت را پوشش خواهد داد.
 

انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین