آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ساعت ۲۰:۴۸

نمایشگاه نقاشی در مانه و سملقان افتتاح شد

هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان نمایشگاه نقاشی و آثار مربیان و کارآموزان با حضور دکتر رحم‌دل مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خراسان شمالی در نگارخانه سالن ارشاد شهر آشخانه افتتاح شد.
نمایشگاه نقاشی در مانه و سملقان افتتاح شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان نمایشگاه نقاشی و آثار مربیان و کارآموزان با حضور دکتر رحم‌دل مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان خراسان شمالی در نگارخانه سالن ارشاد شهر آشخانه افتتاح شد.

 رحم‌دل در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با بازدید از آثار کارآموزان ضمن تبریک روز جوان به آنها و یادآوری اینکه جوانی بهترین اوقات عمر است اظهار کرد: جوانان ما اگر بخواهند سرمایه‌ای به دست بیاورند که موفقیت دنیا و آخرت آنها را تضمین کند به‌جرئت می‌توان گفت که آن عمل به کلمه تقوا است با همان تعریف‌های که در فرهنگ دینی و قرآن از تقوا شده است، زیرا باتکیه‌بر آن است که می‌توان هم در فعالیت‌های دنیوی موفق باشید و هم ذخیره آخرت خوبی برای خود مهیا سازید.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های دشمن بر جوانان ما، بیان کرد: دشمن‌روی همه جوانان ما سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده است، جوانان ما باید حواسشان را جمع کنند؛ چون آنها سعی می‌کنند عده‌ای را به بی‌تفاوتی بکشاند و عده‌ای را دلسرد و مأیوس کنند؛ زیرا یاس، بزرگ‌ترین آفت جوان است.

رحم‌دل گفت: جوان‌ها بدانند که یاس به روح جوان زودتر راه پیدا می‌کند همچنان که امید این گونه است در مقابل این شیوه جوانان می‌توانند باتکیه‌بر تقوا خودشان را مصون کنند.
نمایشگاه نقاشی برگزار شده شامل کارهای متنوعی از کارآموزان و مربیان این شهرستان از امروز تا 5 اسفند ماه در نگارخانه اداره ارشاد اسلامی دایر است.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین