آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ساعت ۱۶:۴۹
مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی:

۲۶هزار و۵۸۲ واحد طرح ملی مسکن در خراسان‌شمالی درحال ساخت است

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی گفت: از تعداد کل ثبت‌نامی‌ها تاکنون ۳۶ هزار و ۸۹۷ نفر حائز ۴شرط می‌باشند که تاکنون ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان‌شمالی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال ساخت است.
۲۶هزار و۵۸۲ واحد طرح ملی مسکن در خراسان‌شمالی درحال ساخت است,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی، سیدعلی میرکریمی اظهار کرد: با عنایت به تأکید رئیس جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن گفت: براساس اقدامات انجام شده تا کنون ۸۱ هزار و ۸۶۴ نفر در استان خراسان‌شمالی نسبت به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی افزود: از این تعداد تا کنون ۳۶ هزار و ۸۹۷ نفر حائز ۴شرط می‌باشند که تاکنون ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان‌شمالی در قالب‌های انبوه سازی، انفرادی گروه ساخت، خودمالک، بافت فرسوده، مسکن شهری و روستایی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال ساخت است.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین