آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ساعت ۲۰:۳۲
مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

بیمار مرگ مغزی بجنوردی نجات‌بخش۴ نیازمند عضو شد

مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اعضای بدن بیمار مرگ مغزی شده ۲۱ ساله اهل شهرستان بجنورد به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.
بیمار مرگ مغزی بجنوردی نجات‌بخش۴ نیازمند عضو شد,

به گزارش خبرنگار گروه اجتاعی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، مهری فرشاد اظهار کرد: مرحوم عرفان صمدی بر اثر سانحه رانندگی در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد بستری شده بود که پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی، جهت اهدا عضو به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد.

وی افزود: اعضای این بیمار بجنوردی که شامل دو کلیه، کبد و قلب بود، برای اهدا مورد استفاده قرار گرفت.

فرشاد با تاکید بر ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه، گفت: فرهنگ اهدای عضو و اقدام در راستای نجات جان بیماران عمل خداپسندانه است که باید در راستای ترویج آن گام برداریم.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با همراهی نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها، اطلاعات لازم باید به عموم ارائه شود تا هر یک از افراد به عنوان یک سفیر اهدای عضو، نجات‌بخش جان بیماران نیازمند پیوند شوند.

فرشاد یادآور شد: متقاضیان اهدای عضو می‌توانند برای ثبت اطلاعات خود به سامانه ehdacenter.ir مراجعه کنند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین