آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۱۸:۵۵
معاونت تعلیم‌وتربیت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

جشن ۱۰۰۰ روزه اولی در بجنورد برگزار می‌شود

معاونت تعلیم‌وتربیت سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از برگزاری برنامه ضیافت افطاری و جشن روزه اولی با حضور یک هزار دانش‌آموز مقطع سوم ابتدایی در بجنورد خبر داد.
جشن ۱۰۰۰ روزه اولی در بجنورد برگزار می‌شود,

حجت‌الاسلام عبدالرضا قوی‌بنیه در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار کرد: مراسم جشن روزه اولی‌ها با حضور یک هزار دختر خراسان شمالی عصر امروز در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن روزه اولی‌ها با عنوان «شکرانه طاعت» باهدف تشویق و انس هرچه بیشتر به روزه‌داری، تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تأثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان، در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قوی‌بنیه تأکید کرد: زمانی که رسیدن به سن تکلیف و انجام فرائض دینی با برگزاری جشن همراه شود، شیرینی عبادت در ذهن این عزیزان ماندگار خواهد شد و انجام تکالیف دینی برایشان سخت نخواهد بود.

معاونت تعلیم‌وتربیت بسیج جوادالائمه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دعوت از گروه "دانه راز" از مشهد مقدس برای اجرای برنامه در این جشن، اجرای سرود توسط گروه سرود دختران، اجرای مسابقات متعدد و اهدای جوایز از برنامه‌های این جشن خواهد بود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین