آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ساعت ۲۱:۵۸
معاون استاندار خراسان شمالی گفت:

همه ادارات خراسان شمالی در زمینه اشتغال آفرینی راستی آزمایی می‌شوند

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات استان را در زمینه اشتغال راستی‌آزمایی می‌کنیم.
همه ادارات خراسان شمالی در زمینه اشتغال آفرینی راستی آزمایی می‌شوند,خراسان شمالی+بجنورد+اشتغال آفرینی+ناصر فخر موحدی+شعار سال

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، ناصر فخر موحدی امروز در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل قرارگاه ویژه تحقق شعار سال در استان اولویت دارد.

وی افزود: ایجاد اشتغال و تعهد دستگاه‌ها در کنار هم افزایی و همکاری بین دستگاهی نقش مهمی در مهار تورم و رشد تولید خواهد داشت.

وی با تاکید بر ارائه گزارش دستگاه ها در حوزه اشتغال آفرینی افزود: تلاش جدی تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد اشتغال،  افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین بهره‌مندی از توان علمی نخبگان در مهار تورم و رشد تولید باید باشد.

موحدی همچنین بر تهیه فهرستی از تعهدات اشتغال دستگاه‌ها اشاره کرد گفت: به منظور راستی آزمایی و کمک به اشتغال استان در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی فهرستی از تعهدات اشتغال دستگاه‌ها تهیه و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین