آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۸ - ساعت ۲۰:۱
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی:

۴۱ نفر در بجنورد از سیلاب نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به وقوع سیلاب در سه محله بجنورد، گفت: ۱۰۱ منزل مسکونی آب‌گرفته شده تخلیه و ۴۱ نفر از سیل رها شدند.
۴۱ نفر در بجنورد از سیلاب نجات یافتند,خراسان شمالی+بجنورد+ابوالفضل محبان+هلال احمر+سیل+سیلاب

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک  ابوالفضل محبان اظهار داشت: در پی وقوع بارش‌های بهاری و رگباری در عصر روز گذشته بسیاری از مناطق استان خراسان شمالی و شهر بجنورد و برخی از مناطق روستایی دچار سیلاب شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی در اولین لحظات وقوع سیلاب امدادرسانی به متاثرین از این حادثه را آغاز کرد.

وی افزود: محلات جوادالائمه (ع)، الله وردی خان و محمدعلی پهلوان بجنورد سه نقطه اصلی وقوع سیلاب در شهر بجنورد بودند که جمعیت هلال احمر با اعزام ۱۹ تیم به استعداد ۶۴ نفر از نجات گران و امدادگران با استفاده از ۱۸ موتور پمپ نسبت به تخلیه ۱۰۱ منزل مسکونی اقدام کردند.

محبان گفت: همچنین تیم‌های امداد و نجات و تیم واکنش سریع نیز با اعزام به مناطقی که دچار سیلاب شده بودند، ۴۱ نفر را از سیلاب رهانیده و به مناطق امن منتقل کردند.

وی بیان داشت: تجهیز یکی از سالن‌های ورزشی به چادر و اقلام اسکان اضطراری برای اسکان خانواده‌های آسیب دیده از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در شب گذشته بود.

محبان تصریح کرد: بارندگی شب گذشته خسارات فراوانی به بخش‌های مختلف استان به بار آورد؛ در برخی از شهرستان‌ها سبب قطع ارتباط تلفن همراه، آسیب به محصولات کشاورزی، آسیب به راه‌ها و برخی از پل‌ها شد؛ همچنین یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه تراکتور هم اسیر سیلاب شدند که منجر به آسیب جانی نشده بود.

انتهای پیام/  یزدانی 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین