آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۱۹:۳

ایجاد پایگاه چند منظوره کوهستان در کوه بابا موسی

مجوز برپایی پایگاه امداد و نجات چند منظوره کوهستان درون و برون شهری به صورت ویژه به خراسان شمالی داده شد و به زودی در دامنه کوه باباموسی آغاز به کار می‌کند.
ایجاد پایگاه چند منظوره کوهستان در کوه بابا موسی,خراسان شمالی+بجنورد+هلال احمر+ابوالفضل محبان+پایگاه امداد و نجات+کوه بابا موسی

به گزارش بجنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  گفت: پایگاهایجاد پایگاه چند منظوره کوهستان در کوه بابا موسی امداد و نجات چند منظوره کوهستان در این هفته افتتاح می‌شود.

ابوالفضل محبان گفت : اعزام کاروان‌های سلامت به نقاط کمتر برخوردار شامل، پزشک، ماما، کارشناس تغذیه و توزیع داروی رایگان و توزیع بسته‌های معیشتی از برنامه‌های هفته هلال احمر است.

او برگزاری کلاس‌های آموزشی در خانه‌های هلال روستایی و آموزش پناه گیری در زمان زلزله نیز از برنامه‌های دیگر هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان بر پایی نمایشگاه از توانمندی‌ها و دستاورد‌های جمعیت هلال احمر به مدت یک هفته در بجنورد و همچنین آموزش‌های مقدماتی کمک‌های اولیه و عضویت در هلال احمر نیز در این هفته انجام خواهد شد.

امدادگران این جمعیت پارسال به هزارو ۳۵ حادثه دیده در مناطق مختلف خراسان شمالی امداد رسانی کردند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین