آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ - ساعت ۰:۲۹
استاندار خراسان شمالی:

اقدامات جهادی تنها راه غلبه بر محرومیت‌های جامعه است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه تنها راه حل غلبه بر محرومیت‌های جامعه اقدام جهادی است، گفت: برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید جهادی حرکت کرد.
اقدامات جهادی تنها راه غلبه بر محرومیت‌های جامعه است,خراسان شمالی+بجنورد+محمدرضا حسین نژاد+رضا نوری+گروه های جهادی+رزمایش جهادگران فاطمی+بسیج+سپاه

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در همایش «جهادگران فاطمی۳»،  اظهار کرد: موفقیت نظام اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها در سایه روحیه انقلابی و جهادی بوده است به گونه‌ای که این امر موجب شده بسیاری از تحریم‌های دشمن خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حل غلبه بر محرومیت‌های جامعه اقدام جهادی است، افزود:  برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید جهادی حرکت کرد.

حسین‌نژاد با بیان اینکه فرمانداران باید بستر را برای فعالیت بیشتر گروه‌های جهادی آماده کنند، عنوان کرد: اقدامات جهادی نیروهای مردمی و بسیج در محرومیت زدایی‌ها بسیار ارزشمند است و باید این نیروهای جهادی بیش از پیش تقویت شوند.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: نیروهای جهادی با امکانات بسیار کم اما با عزمی راسخ در پی حل مشکلات مردم هستند.

جهادگران بازوی توانای سازندگی کشور

حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این همایش با بیان اینکه نیروهای جهادی باید در امر خدمت رسانی از یکدیگر پیشی بگیرند، اظهار کرد: جهادگران بازوی توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: گروه‌های بسیجی و جهادی با سر زندگی و اشتیاق فراوان در مناطق محروم فعالیت می‌کنند و با انگیزه قوی وارد میدان عمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات شایسته نیروهای جهادی در آبادانی کشور و توسعه و عمران روستاها فراموش شدنی نیست، گفت: جهادگران در مسیر امام راحل(ره) و برای استقلال و خودکفایی کشور گام‌های بلندی برداشته‌اند و بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین