آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ - ساعت ۴:۵۲
باحضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی؛

۲۵۴۳ واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکن با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی خبر داد.
۲۵۴۳ واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می‌شود,خراسان شمالی+بجنورد+افتتاح+راه و شهرسازی+مسکن ملی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سیدعلی میرکریمی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، اظهار کرد: یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ در چهارمین روز از هفته دولت با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس، ۲ هزار و ۵۴۳ واحد مسکن در خراسان شمالی افتتاح می‌شود .

وی افزود: این تعداد واحد شامل مسکن شهری و روستایی، مسکن مهر، نوسازی مسکن در بافت فرسوده، خودمالکی و گروه‌های ساخت می‌باشد.

میرکریمی ابراز کرد: در خراسان شمالی بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در حال اجرا است، که از این تعداد بیش از ۱۱ هزار واحد در نقاط شهری و بیش از ۹ هزار واحد در روستاها می‌باشد.

وی به بحث سهمیه مسکن استان اشاره کرد و افزود: طی ۴ سال در استان خراسان شمالی می‌بایست حدود ۴۶ هزار واحد مسکن شهری و روستایی احداث شود که نیاز است تا دستگاه‌های ذیربط همکاری کامل را داشته باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه گفت: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن است واجد شرایط شدند.

وی در پایان گفت: در طرح جوانی جمعیت بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند که حدود سه هزار و ۲۰۰ نفر حائز شرایط می‌باشند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین