آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ساعت ۷:۵۰
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی توزیع شده است، گفت: صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان استانی در مدرسه شاهد فاطمه‌الزهرا(س) بجنورد زنگ جشن عاطفه‌ها نواخته شد.  
۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی توزیع شد,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+کمیته امداد+لوازم تحریر+دانش آموز

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خراسان شمالی توزیع شده است، اظهار کرد: صبح امروز در آیینی با حضور مسئولان استانی در مدرسه شاهد فاطمه‌الزهرا(س) بجنورد زنگ جشن عاطفه‌ها نواخته شد.  

وی در این آیین اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در مدارس این استان تحصیل می‌کنند که تاکنون برای ۱۳ هزار دانش‌آموز بسته‌های لوازم‌التحریر تهیه و توزیع شده است.

الهی‌راد افزود: این بسته‌های لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و سایر ملزومات دانش‌آموزی است.

وی تصریح کرد: برای یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز باقیمانده نیز با مشارکت نیکوکاران بسته‌های لوازم‌التحریر به زودی تهیه خواهد شد.

الهی‌راد با بیان اینکه جشن عاطفه‌های خراسان شمالی از ۱۵ مرداد ماه امسال آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال با کمک‌های خیران مبلغ ۶۷ میلیارد ریال کمک جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی یادآور شد: سال گذشته نیز ۶۰ میلیارد ریال به دانش‌آموزان، دانشجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی کمک شد.  

وی در انتها از کمک و مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه، گروه‌های جهادی، سپاه، مراکز نیکو کاری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی و سایر دستگاه‌های اجرایی تقدیر کرد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین