آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۳:۲۸
توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی؛

۲۵۱ میلیارد ریال در حوزه درمان مددجویان خراسان شمالی هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: مجموعا ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار در حوزه درمان مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی هزینه شده است.
۲۵۱ میلیارد ریال در حوزه درمان مددجویان خراسان شمالی هزینه شد,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+کمیته امداد+مددجو

به گزارش عصر‌اترک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی, مجید الهی‌راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، اظهار کرد: ۴۵ میلیارد ریال کمک هزینه خدمات درمانی مددجویان برای تعداد ۲۱ هزار و ۵۸۱ نفر طی ماه امسال در سرفصل‌های فرانشیز درمان، کمک هزینه درمان برای بیماران خاص و صعب‌العلاج، بیماران زمین گیر و خرید تجهیزات درمانی پرداخت شده است. 

وی در ادامه افزود: از این میزان ۱۷ میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه درمان برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و زمین گیر پرداخت شده است. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: کمیته امداد از یک‌هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج زیر پوشش حمایت می‌کند. 

وی افزود: ماهیانه مبلغ پنج میلیون ریال کمک هزینه نگهداری از بیماران زمین گیر تحت حمایت نیز توسط این نهاد به خانواده‌ها پرداخت می‌شود. 

الهی‌راد خاطرنشان کرد: فرانشیز بستری تمامی مددجویان در مراکز درمانی دولتی رایگان است. 

وی بر بیمه شدن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی برای خودکفایی آنان تاکید کرد و افزود: این نهاد ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بیمه تأمین اجتماعی مددجویان به تعداد یک‌هزار و ۴۰۵ نفر پرداخت کرده است که این اقدام در راستای خودکفایی خانواده‌ها مؤثر است. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همچنین ۱۵ میلیارد ریال نیز بابت هزینه بیمه روستاییان و عشایر به تعداد یکهزار و ۳۶۲ نفر پرداخت کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی این نهاد ۱۰۷ میلیارد ریال کمک هزینه به مادران باردار و شیرده به تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت کرده است. 

الهی‌راد افزود: انجام خدمات دندانپزشکی برای مددجویان در قالب جمعه‌های انتظار با همکاری کلینیک دندانپزشکی جوادالائمه (ع)، حضور گروه جهادی نوآوران سلامت در فاروج (خدمات دهان و دندان و چشم پزشکی)، انعقاد تفاهم نامه هلال احمر و علوم پزشکی و کمیته امداد در خصوص خدمات دندان پزشکی و چشم پزشکی نیز از دیگر خدمات این نهاد در حوزه درمان به مددجویان است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین