آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - ساعت ۲۲:۵۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

کمیته امداد خراسان شمالی ۱۲ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، گفت: این نهاد حمایتی در آستانه شب یلدا ۱۲ هزار بسته یلدایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان توزیع کرد. 
کمیته امداد خراسان شمالی ۱۲ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع کرد,خراسان شمالی+بجنورد+کمیته امداد+بسته یلدایی

 به گزارش عصر اترک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مجید الهی‌راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، اظهار کرد: این نهاد حمایتی در آستانه شب یلدا ۱۲ هزار بسته یلدایی بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان توزیع کرد. 

وی افزود:این بسته‌های یلدایی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان تهیه و توزیع شد که ارزش کل این بسته‌ها حدود ۵۰ میلیارد ریال است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: ارزش هر بسته یلدایی به طور میانگین ۴ میلیون ریال است.  

الهی‌راد خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان به پویش «یلدای مهربانی» کمیته امداد پیوستند و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند. 

وی در ادامه گفت:  سال گذشته نیز این نهاد با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری ۱۰ هزار بسته یلدایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرده است. 

 وی در پایان گفت: خیرین و مردم نوعدوست خراسان شمالی می‌توانند جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به تهیه بسته‌های یلدایی برای ایتام و نیازمندان کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا کد آسان پرداخت*۸۸۷۷*۰۵۸# به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین