آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۵۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ساعت ۰:۵۱
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی گفت:

بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در خراسان شمالی احداث می کند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی گفت: بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در این استان احداث می کند، که ساخت برخی از این واحدها که از چند ماه پیش آغاز شده، اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در خراسان شمالی احداث می کند,خراسان شمالی+بجنورد+بنیاد برکت+ستاد اجرایی فرمان امام+واحد مسکونی

‌به گزارش پایگاه خبری بجنا، علی شاهینی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح خانه احسان بنیاد برکت در محله احمد آباد بجنورد اظهار داشت: بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در این استان احداث می کند، که ساخت برخی از این واحدها که از چند ماه پیش آغاز شده، اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: از این تعداد یکهزار و ۶۶ واحد در شهرستان بجنورد و مابقی در شهرستان شیروان که بخش اعظم آن مربوط به طرح اقدام ملی می باشد، در حال ساخت است.

شاهینی خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی علاوه بر عملیات عمرانی و ساخت مسکن به بازسازی منازل در روستاها که به دلیل سیل و زلزله تخریب شده اند نیز پرداخته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین این ستاد در خصوص فراهم نمودن جهیزیه و اختصاص وام جهیزیه به طور وسیع فعالیت می کند.

نخستین خانه احسان برای فعالیت گروه های جهادی ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره ) و جمعی از مسئولین شهرستان در محله احمد آباد بجنورد افتتاح شد.

 

انتهای پیام/ عبدالله یزدانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین