آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۸:۶
نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی:

آغاز اهلیت‌سنجی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۱۲۵ روستای خراسان‌شمالی

نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی گفت: اهلیت‌سنجی متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۱۲۵ روستای این استان برای توانمندسازی مناطق کم برخوردار آغاز شد.
آغاز اهلیت‌سنجی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در ۱۲۵ روستای خراسان‌شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+جواد عبدی+طرح سحاب+اشتغال+بنیاد برکت

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، جواد عبدی اظهار کرد: طرح ثبت نام متقاضیان کسب و کار بنیاد برکت در استان پایان یافته و از امروز اهلیت سنجی طرح‌های اشتغالزایی در قالب طرح سحاب و طرح آسمان انجام می‌شود.

وی افزود: طرح سحاب با هدف توانمند‌سازی جوامع محلی و ایجاد کسب و کار‌های خرد و خانگی به ویژه در مناطق محروم و روستایی و طرح آسمان با هدف تربیت و توسعه انسانی و حمایت از بنگاه‌های تولیدی اجرا می‌شود.

نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی تصریح کرد: پس از انجام اهلیت سنجی توسط تسهیل گران و عوامل اجرای بنیاد برکت، متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: این نهاد سال گذشته با پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از یک‌هزار و ۶۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی خراسان شمالی حمایت کرد.

عبدی گفت: این تسهیلات به افراد توانمند روستایی که میزان آن بستگی به نوع اشتغال داشت با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله اعطا شد.

وی بیان کرد: طرح‌های سحاب و آسمان در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی اجرا می‌شود و رویکرد بنیاد برکت این است که براساس یک الگوی هدفمند اشتغالزایی حرکت کند.

حمایت از طرح‌های فرهنگی و هنری

عبدی گفت: این نهاد سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های هنری همچون تولید محتوا‌های فرهنگی، برنامه‌نویسی و طراحی سایت پرداخت کرده است.

وی افزود: این تسهیلات با توجه به طرح متقاضی از ۱۰۰ میلیون تا ۱۵۰میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود.

به گفته نماینده بنیاد برکت در خراسان شمالی حمایت از مشاغل آزاد از سال گذشته آغاز شده است.

بنیاد برکت براساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تأسیس شده است و در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی سپهرآیین، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال سپهرآیین درج شود.
 

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین